30 Temmuz 2012 Pazartesi

Evde Kucuk Degisiklikler...

   Ramazandi  iftardi derken blogumu bosladim gibi hissediyorum ve bir vicdan azabi basliyor bende delimiyim acaba ? Butun bloggerlar benim gibi hissediyormudur ki ? Birde su instagram cikti mertlik bozuldu :)) nerdeyse telefon elimden dusmez oldu surekli yaziyorum, okuyorum like ediyorum :)) birsuru yeni arkadas edindim buda guzel yani, sevdim ben su instagrami :)) Ama benim cenem ordada dusuyor tabi millet iki kelime cevap yazarken ben sanki post yaziyorum bir sayfa :)) Ama gunler hizli bir sekilde akiyor en azindan, bu sene orucla hic zorlanmiyorum hatta cok kolay tutuyorum bile diyebilirim. Birde biraz dikkat ediyorum yediklerime ictiklerime, az yemeye calisiyorum cok rahat ettim gercekten 2,5 kilo vermisim ramazan basindan beri cok mutluyum...Instagramdaki arkadaslarimdan birinin verdigi su tarifinide uyguluyorum bir surahi soguk suya bir limonu kesip atiyorsun icine bir kac yaprak taze nane ve birde cubuk tarcin atiyorsun vucuttaki odemleri atmaya yardim ediyormus. Icimide cok hos yemekten once iki buyuk bardak iciyorum hem az yememi sagliyor hemde gunluk su ihtiyacimi gideriyor tavsiye ederim arkadaslar mutlaka deneyin.
   Bugun asil bahsetmek istedigim baska bir konu vardi aslinda, bu postu bir kac ay once yazmayi dusunuyordum ama yazamamistim sonra sagolsun beni takib eden bir arkadasima bahsettigimde yaz hemen bekliyoruz diyince beni hizlandirdi. Evde kucuk yenilemeler yapiyordum bir suredir bunlardan biriside asagi kattaki kucuk lavoboyu degistirmekti. Evi aldigimizdan beri aklimdaydi ama burda bu tip isleri yapmak cokta kolay olmuyor, amerikada yasayanlar bilir. Gerekli olan her turlu malzemeyi aldim sonra esim usta aramaya basladi burda ustalar ne kadar pahali size anlatamam, turkiyenin gozunu seveyim cagir bir usta bir gunde halletsin isini tertemiz. Neyse zorla bir usta bulduk yalvara yakara adama gel diyoruz zorla geldi sonrada sallaya sallaya 3 gunde kucucuk tuvaleti bitirdi. Boyle zamanlarda esime diyorumki keske bilgisayar muh. olacagina insaat ustasi olsaymissin :)))
   Neyse resimleri asagiya ekliycem ama nerelerden aldigimdan birazda bahsedeyim lavobonun altindaki dolabi Homedecorators.com diye bir site var ordan aldim normalde bunlar home depot' ta cok pahaliydi ama burda cok daha uyguna geldi bir goz atin cok hos seyler var. Ayna, havluluk tuvalet kagitlik gibi urunleri benim favori magazam olan Marshalls tan aldim. Duvardaki cikartma cicekleriyse daimi dostum Ebay den aldim :)) O cikartmalari bir web sitesinde gormustum cok hosuma gitti 20 dolardi dusundum ben buna bu kadar para vermem diye birde ebayde aratayim dedim aynisini 6 dolara buldum aldim :)) Cinli kardeslerimiz bizim icin calisiyor ta cinden geldi cikartmalarim :)) Yine yerdeki fayanslari, lambayi ve duvar boyasida Home Depot tan. Benim cok hosuma gitti bu degisim hani evleri degistiriyorlar ya onun gibi oldu ayni ama tek kotu yani oncesinde resim cekmemis olmamdi. Bu tamire basladigimizda blogum yoktu oyuzden oncesinin resmi yok, yoksa simdilerde yapmis olsaydim artik herseyin resmini cekiyorum, muhakkak before after olurdu :(( Ben cok begendim yeni lavobomuzu, yapildiktan sonra ev halkini oraya sokmuyorum artik :)) Esim diyorki korkarim sen misafirleride orda agirlamaya baslicaksin :)) Olabilir neden olmasin cok guzel oldu ama :)))







Bu iksirli icecegim yazimda bahsettigim...





Buda web sayfasinda gordugum cicek cikartmam :)) Cok hos durmus degilmi aynisini yaptim :))





Bu home decorators tan aldigim lavoba alti dolapli icinde bir rafi var...















Lamba ve prizide degistirttim normalde beyazdi cok siritiyordu simdi ahsap rengi mobilyayada uydu...









5 yorum:

  1. çok zevklisin , sadece dolap ve çıkartma değil ben duvarın rengine de bittim
    zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle dusunmenize cok sevindim cok tesekkur ederim, bende cok begenerek aldim bu rengi. Sevgiler...

      Sil
  2. uff Betul ya super guzel olmus. iyi gunlerde kullanin:) isin diger guzel tarafi; bilincli bir tuketici olman. Yani ucuza mal etmen... Akilli alisveris yapan kadinlar baska oluyor caaaniiiim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim canim cok tesekkur ederim. Burayi biliyorsun ayni mali nerdeyse yari fiyatina bile bulabiliyorsun sadece biraz arastirman yeterli bende seviyorum boyle hem kaliteli hem guzel hemde ucuza getirebilmeyi :)) Ama esime kalsa alda kurtulalim artik diye basimin etini yiyor, iste naparsin beylerede hic yaranilmiyo zaten :))) sevgiler canim...

      Sil
    2. ÇOK GÜZEL OLMUS GERÇEKTEN ELLERİNE SAĞLIK, GÜLE GÜLE KULLANIN

      Sil

Tesekkur ederim :))