7 Haziran 2012 Perşembe

Estee Lauder Cilt Bakim urunleri



      Gecenlerde bizim burdaki mallerden birine gitmistim oyle bakinip gezerken bir anda yanimdaki bir bayanin cocuguna turkce konustugunu farkettim, hemen merhaba dedim oda karsilik verdi orda ayak ustu cok hos bir muhabbet basladi aramizda.
    Cok hos bir bayandi gercekten ikimizinde birbirimize kanimiz hemen kaynadi, ayakta konusmayalim girip bir cafeye kahve icelim dedik. Oturduk ordan burdan derken baya bi muhabbet etmisiz hatta birsuru ortak arkadasimiz bile cikti, hadi gidip biraz gezelim diye kalktik onunda macy's den cilt bakim urunu almasi gerekiyormus. Aslinda bende uzun zamandir biseyler kullanayim diye bakiyordum ama bir turlu karar verememistim ne aliyim diye. Boyle seylerde birilerinin onermesi daha iyi oluyor sonucta kullanmis olan insanlar daha kolay iyimi, kotumu fikir verebiliyor. Neyse sonucta bana Estee Lauder in bir kac urununu yillardir kullandigini ve cok memnun kaldigini soyledi bende hemen atladim tabi hazir birileri kullanmis oneriyorken :))
   Aslinda asil surprizi sonradan ogrendim meger kampanyasida varmis 35 $ ve ustunde alinca cok guzel bir hediye seti veriyorlarmis. Arkadasim K ben de bunu bekliyodum zaten herzaman oluyor boyle ona denk getirmek lazim dedi. Bende cok sevindirik oldum tabi bedava sirke baldan tatlidir :)))Ama gercekten baya bir seyler vermislerdi, kampanya bitmeden amerikadaki arkadaslar faydalansin diye hemen yazayim dedim bende.
    Ogun cok hos bir arkadasim ve cok uyguna aldigim cilt bakim setim oldu :)) Tabi biz ayrilirken telefonlar alindi verildi gorusmek sozuyle ayrildik, o turkiyeye gidicekmis bende Miami ye gidecegim icin tatil donusu kesin gorusuruz dedik. Eve donerken yuzum guluyordu ister istemez:))
    Eve geldikten sonra soyle bir arastirdim aldigim urunler nasil ratingleri iyimi diye nerdeyse hic kotu birsey okumadim kullananlar cok memnunmus, bende tabi dahada memnun oldum. Ama birsey ilgimi cekti turkiyede bu urunler ne kadar pahaliya gidiyor inanamadim yani burda nerdeyse bedavaya almisim gibi geldi. Cok uzuldum valla bence boyle urunleri yurt disinda yasiyan arkadaslar yada akrabalar varsa ondan istenmek lazim yoksa yazik ya cok para valla, ben olsam turkiyedeki fiyatlarla almazdim :))))
     Neyse sonuc olarak kullandinda sen memnun kaldinmi diye sorarsaniz gercekten bayildimmm:))) Cok guzel nemlediriyor bir kere, kadife gibi oluyor cildiniz, gozlerinizin etrafindaki gerilmeyi hissediyorsunuz..Ben kullandim, begendim, oneriyorum asagidada daha aciklayici olsun diye resimliyorum.....


Aldigim urunlerin adlari :
Perfectly Clean ( Yuz temizleme kremi )
Time Zone Line and Wrinkle Reducing Creme SPF 15 ( Gece boyunca kollajen uretimine yardimci olurken , ayni zamanda nemlendirerek cizgileri ve kirisiklari azaltir )
Perfectly Clean Fresh Balancing Lotion 



Evettt bunlarda hediyelerim, basta cok hos bir plaj cantasi olabilecek kadar buyuk bir canta 
Take it Away ( makyaj temizleme kremi )
Day Wear ( gunluk krem )
Rimel, dudak yumusatici, hos bir pembe ruj ( burda kirmizi cikmis ) kemik bir tarak, bunlarda hediye urunlerim kisa gunun kari :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tesekkur ederim :))