28 Haziran 2012 Perşembe

Degisik designlarla soyunma odalari....


    Beni takib eden arkadaslarim bilir tasinma arifesindeyim ev bakiyorum haril haril, baktigim evlerde aradigim bir kac ozellikten biride soyunma odalari. Simdiki oturdugum evde de var ama bize yetmiyor, bebeklerin esyalarida benim closette oldugu icin maalesef sigamiyoruz. Dusunsenize 3 bayanin esyalari tek bir soyunma odasinda imkansiz gibi bir sey :))
    Emlakcilar evleri gezdirirken bir heyecanla yatak odasina giriyorum ilk baktigim yer orasi oluyor. eger soyle guzel, buyuk bir soyunma odasi varsa o anda kafamda herseyi yerlestiriyorum bunu buraya koyarim sunu suraya diye :)) En son baktigim evin yatak odasinda 3 tane soyunma odasi vardi gorunce cilgina dondum, esimle konusuyoruz biri sana biri bana bir tanesinide ivir zivirlarimizi koyariz, mevsimine gore kisliklari yada yazliklari kaldiririz diye ama maalesef o ev olmadi cok uzulmustum. Ama umidimi yitirmedim istedigim gibi bir ev bulucam ins. Asagida cok begendigim soyunma odasi ornekleri var boyle closetim olsun orda yatip kalkarim :))) Hatta kiyafetlerimi rengine gore dizerim beyazlar, sarilar diye deliyim ya :))
   Bu arada ilgili kisiye duyrulur asagidakileri begendim bunlardan birinin oldugu bir evi tutabilirsin : P




                                             Bu cok ic acici bir dizayn olmus, I like it :)











Su koltugun guzelligine bakarmisiniz, yat dusun ne giysem diye :))















Buna bayildim ayakkabilar icinde yer var :)) Tek deli ben degilmisim bakin siyahlar bir dolapta beyazlar oteki dolapta :))
























2 yorum:

Tesekkur ederim :))