20 Temmuz 2012 Cuma

Ramazan geldi hosgeldi...

   Geldi, gelicek, geliyor derken ramazanda geldi, hosgelmis sefa getirmis... Bereketi ve bolluguyla gelir insallah. Bende herkes gibi nasil oruc tutucaz bu sicakta muhabbetine girmek istemiyorum oyle yada boyle tutucaz baska alternatifimiz yok, dolayisiyla kendimizi motive edip ya bismillah diyip baslayalim bakalim...
   Ben amerikada ramazanlara deginmek istiyorum kisaca. Tukiyedeki arkadaslar ne kadar sansli olduklarini biliyorlarmi acaba, ramazani doya doya yasiyorlar. Ramazan dolayisiyla heryerde ayri bir telas, ramazan alisverisleri, kutlamalari, teravi namazalari ve birturlu bana gitmek kismet olmayan cadir iftarlari. Camiden yukselen ezan sesiyle oruc acmayali nerdeyse 9 yil oldu desem , saatimize bakip tamam oldu diye agzimiza attigimiz gariban hurmalarimizla actigimiz oruclarimiz ve bizim ramazanimiz... Amerikanin her yeri boyle degil biliyorum daha cok programlarin oldugu yerler var ama benim bolgemde pekte program olmuyor dogrusunu soylemek gerekirse.. Camimizde yok henuz  ama Allah buyuk ins burdada acilir bir gun... Sadece arkadaslarla birbirimizi yemege almalarla bir araya gelebiliyoruz.
   Coluk cocuk programlar daha guzel oluyor bence, cocuklarda haz aliyorlar birlikte arkadaslariyla oruc acmaktan.
   En onemlisi su mubarek bir ayi hakkiyla gecirebilmek cenab-i hak hepimize guzel, layigiyla gecirmek nasib etsin.. Hayirli ramazanlar...

















2 yorum:

Tesekkur ederim :))