13 Aralık 2012 Perşembe

Ispanakli kasarli ekmek ...

     Allahim blogu yemek bloguna donusturmemin arifesindeyim galiba :P Insan sonucta hergun yeni bir sey yapmiyor ama hergun yemek yapiyor haksizmiyim ya. Neyse herzaman degil ama arada guzel birseyler yapiyorum onlari paylasiyim bari dedim. Gecen gunde oyle birsey denemistim, instagramda paylasinca cok guzel ovguler aldigim bir seydi bende buradada tam tarifi paylasiyim diye dusundum. Aslinda bunu dominos pizzada cok yiyorduk sevdigimiz bir seydi ama evde hic denemek nasib olmamisti evde hazir ekmek hamurum vardi firsat bu firsat diyip yaptim, sonuc harika otesi siddetle tavsiye ediyorum :))
   Bir zamanalar bu kadin diyet yapardi dediginizi duyar gibiyim :(( diyet bizim evden pilisini pirtisini toplayip kacali coook oldu :(( Yalvaririm geri don diyettttt diye bagirasim var.

Ic malzemeleri

Bir bas sogan
Ispanak
Beyaz peynir
Kasar peyniri
Tereyag

Hazir ekmek hamuru yada kendinizin yapacagi mayali hamur ( Tarife bak hic boylesinide gormedim :))

Sogani kucuk kucuk dogruyoruz, ispanaklarimizi yikayip dogruyoruz sonra uzerine biraz tuz serpip onlari avucumuzda ezip sularini sIkIyoruz. Sonra ispanaklarimizi soganlarimizin icine ilave ediyoruz peynirimizide ilave edip icimizi tamamliyoruz. Ekmek hamurumuzu tepsiye yayiyoruz, ortasina ispanakli harcimizdan seriyoruz. Dogradigimiz kasar peynirlerini karisimin ustune koyuyoruz en ustede biraz tereyagi parcaciklarinida ilave ettikten sonra hamuru rulo sekline gelicek sekilde sekillendiriyoruz. Ustune yumurta sarisini surup firina veriyoruz, uzeri kizardigindada cikartip sicak servis yapiyoruz simdiden afiyet olsun ....





























13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Tadi goruntusunden daha da guzeldi canim tavsiye ederim :))

      Sil
  2. ooof ooof oooooof çok güzel görünüyor...
    çayımın yanına istesem ayıp olur mu? :)))
    ellerine sağlık canım....
    miis miiis...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek sirinem adresi yolla :))) Cok tesekkur ederim canim mutlaka denemeni tavsiye ederim ...

      Sil
  3. Offff bu ne güzel bir şey...Bayıldım...Hazır ekmek hamuruylada çok pratik olur kanımca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten yapimi cok kolay birsey, ozellikle aniden gelen misafirler icin falan birebir listenize alin bence :)) Sevgiler...

      Sil
  4. Bu tarifde harika ben bunu borek niyetine yerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ilk misafirime borek diye bundan yapicam bende :)) Aklin yolu birdir :))

      Sil
  5. Uzanip bir dilim almak istedimm))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim sen buyur gel bir gun ben sana yaparim istedigin bu olsun :))

      Sil
  6. Mmmm nefis görünüyor bende bunun pizza seklinde olanini yapiyorum yani pizza gibi acip ustunede senin ic malzemelerinden biraz farkli ama benziyo:))eminim tadida çok lezzetlidir.ellerine saglik

    YanıtlaSil
  7. En kisa zamanda deneyecegim. Tesekkurler betul abla.

    YanıtlaSil
  8. Folyo da mı pişirdiniz?

    YanıtlaSil

Tesekkur ederim :))