20 Ekim 2012 Cumartesi

Huzunlu sonbahar .....

   Havalar iyice sogudu artik sonbahar amerikada agaclarin renkten renge girmesiyle gosteriyor kendini, en cok ta hosuma giden yani bu amerikanin. Kucukken sonbahari nedense hic sevmezdim, bence bilinc altimda yatan yaz tatilinin bittigini ve okullarin acilmasini mujdeledigi icin olabilir :)) Ama zannedersem yaslaniyorum artik sonbahar bana baska seyler hatirlatiyor.
   Gunlerim kosusturmacayla geciyor kizlarin pesinden kosusuturmaca, yemek, evle ugrasmak derken saatin nasil gectigini anlamiyorum. Zaten benim buyuklerin okulunun okul servisi olmadigi icin babalari sabah birakiyor bende oglen gidip aliyorum bu basli basina bir is oluyor kizlarla. Ilk baslarda birde ikisini giydirip cikiyordum, ozaman da kafadan bir saati buluyordu hazirlanmamiz sonradan dedim delimiyim neyim niye giydiriyorsam kizlari evin onunden arabaya bindiriyorum gidip abiyle ablayi alip hemen donuyoruz, artik giydirmiyorum direk pijamalarla cikiyoruz :)) Aslinda utanmasam bende pijamayla gidicemde iste Allah korusun bir sey olurda araban cikmak zorunda kalirsam rezillige bak sen ozaman :))) Allaha bin sukur kizlar problem yapmiyor zaten o saaate kadar oglen uykularina yatmadiklari icin arabaya biner binmez "anne nay nay " diye basliyorlar bende onlarin sevdigi cd yi aciyorum daha siteden cikmadan uyumus oluyorlar, cocuklari alip geliyorum hatta bazen onlari uyurken eve birakiyorum abisi ve ablasiyla birlikte, disarida ne alisverisim varsa onlari bile yapiyorum cok iyi oluyor.
    Gecenlerde yine boyle cocuklari gitmistim almaya okulun onunde bekliyorum baska bi araba geciyordu yanimdan icinde sofor bayanla soyle bir goz goze geldik Allahim cok fena tanidik geldi dayanamadim cami actim " ya ben sizi taniyorum dedim" oda bende taniyorum derken biraz daha bakistiktan sonra ikimizde birbirimizi tanidik yillar sonrada olsa :))) 12-13 yil oncesinden turkmenistandan tanidigim bir arkadasti kendisi, tabi haliyle ikimizde degismisiz tanimakta birazda olsa zorlandik ama olsun yinede cok sevindik. Tabi hemen telefonlar alindi verildi, kucuk bir ayakustu sohbet yapildiktan sonra mutlaka gorusmek uzere ayrildik. Gercekten cok sevindik ikimizde, anladikki dunya sandigimiz kadar buyuk degilmis.
    Burda philadelphiada oldugumdan daha cok aktif oldum galiba, orda bazen gunlerce disari cikmadigim olurdu burda zaten mecburen hergun cikiyoruz iyi geldi aslinda cocuklarla bir hava almis oluyoruz. Birde burda birsuru yeni insan var tanismadigim, yavas yavas hosgeldine gelemeye basladilar tabi sagolsun benim philadaki arkadaslarimda ziyaretime geliyorlar yani anlicaginiz baya baya yogunum. Nerdeyse her hafta sonu ya misafirim var bir yere gidiyoruz gecen haftada hem cumartesi hem pazar misafirim vardi cok yogun bir haftasonu gecirdim diyebilirim, ama ben cok memnunum hayatimdan :)))
     Bir yandanda evle ugrasmalarim devam ediyor en son dayanamayip asagidaki misafir lavobosunuda boyadim esim diyor sen yakinda butun eve gireceksin ya bekliyorum, napiyim ya dayanamiyorum illa heryer gozume hitab edicek. Aslinda kizlarin odasinin dizayni bitti sayilir yaptigim suslemeler hakkinda bir post yazicaktim, iphone la cektigim resimlerde bir problem oldu silindi hepsi oyuzden yazisi hazir resimleri yok cok kotu oldu ama en kisa zamanda koyucam onuda. Yazmak istedigim bir kac post var onlari en kisa zamanda ekliyicem ins . Gorusmek uzere .....






















































Evet bunlarda abimizle ablamiz bloga resimlerini koymama izin verdiler sonunda :))






























3 yorum:

  1. Merhabalar Türkiyeden selam ve dualarla geldim blogunuza :) Sonbaharı bende sizin gibi sonradan sevenlerdenim yağmurun sesi ve toprağın kokusunu duyabilmek beni çok mutlu eder bu mevsimde... Küçük kızlarınız ikizler mi benim de ikizlerim var ve evden çıkmanın onlarla birlikte ne kadar zor olduğunu çok iyi bilirim ne demek istediğinizi çok iyi anladım Rabbim yar ve yardımcımız olsun her konuda... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hosgeldiniz nohuts, evet 2 yasinda ikizlerim var sizinde varsa benim neler yasadigimi cok iyi anlarsiniz ozaman :)) Allah hepsine saglikli guzel omurler varsin ins ayrica guzel dualariniz icin coook tesekkur ederim. Ben ziyaretinizden cok memnun kaldim ins sizde blogumdan memnun kalmissinizdir her zaman beklerim sevgiler...

      Sil
  2. merhaba
    sevgili seyma'nin blogundan gorup geldim ziyaretinize..
    huzun ve saonbahar birbirine yakisan muhtesem cift...fotolarinizda da bunu daha bir hissettik..o sakin ve guzel yollarda tadini cikarin..:)istanbul'dan sevgiler...takipteyim artik..

    YanıtlaSil

Tesekkur ederim :))