17 Aralık 2012 Pazartesi

Kendi peceteligini kendin yap :))

   Gecenlerde pier 1 Imports'a gittim, amerikada yasayanlar bilir turkiyedekiler icinde nasil tarif etsem bilemedim simdi, boyle icinde ev susu esyasindan tutunda mum, tabak, canak, yastik dekorasyonla ilgili hersey bulunduran bir magaza. Cok severim burayi eskiden daha sik giderdim burda cok yakinimda yok, birde dukkani oyle bir tikis tikis dolduruyorlarki benim ikiz arabamla icinde gezmem pek mumkun olmuyor ha gezmiyormuyum geziyorum tabiki :)) Birde ozellikle christmas zamani sus esyalari daha bir arttigi icin dukkan iyice ust uste bir durum aliyor, kac kere az kalsin indiriyordum raflari arabayla carparak, bende birsuru soylene soylene geziyorum...
    Burdan en cok oda parfumu aliyorum hani su sisede olanlardan, icine cubuk koyuyorsunuz ya cok nefis koku yapiyorlar ve digerlerine gore cok uzun sureli oluyor cok ilginc ama nasil becerdiklerini cozebilmis degilim henuz. Cunku baska yerden aldigim kokular bir iki haftada biterken buraninkiler aylarca dayaniyor evi mis gibi kokusuyla sariyor. Neyse planim onlardan almakti birde aklimda pecete halkasi vardi, onlarda cok guzel oluyor ve indirime denk getirdinmi 5-6 dolarlik seyi 99 cente bulabiliyorsun, bence cok super bir fiyat onun icin. Kokumu aldim ustune iki tanede cerceve aldim bayilarak cok seker ama pecete halkasi hic begendigim bir sey yoktu baktim baktim geldim eve ama aklima taktim bir kere ben kendim yapayim diye dusundum okadarda zor olamaz diyip basladim ise.
    Keceleri kullanarak cicekler yaptim guzel yapraklarinida ama simdi bunlara halka almak lazimdi pazar pazar disarida yagmur camur simdi kizlari kalk hazirla cok usendim valla, evin icinde gezinip aramaya basladim nerden halka bulabilirim diye :))) Anam bir baktim evin perdeleri tam istedigim boyutta halkalardan olusuyor :))) Perdeyimi soktun demeyin, soktum :))) Saka saka sokmedim ama evsahibi evde perde birakmisti onlari cikarip asagiya basementa koymustum kosarak oraya gittim o perdelerin ustunden soktum getirdim cok sevindim ama :)) Sonra bir gun ciktigimda alirim onlardan satiliyor heryerde, yerine geri koyarim onlari. Cok guzel oldu ben cok begendim galiba ben duramiycam evin her tarafina bu ciceklerden donaticam :))) Asagida yapilisini resimlerle anlatmaya calistim bakalim begenicekmisiniz.....



Ilk once kecemizi boyle dalgali dalgali yuvarlak sekilde keselim...






Boyle bir kenarini icine kivirip dondurerek igne iplikle dikelim...





      Tuttururken arada pile atabilirsiniz ben oyle yaptim daha hos oldu kivrim kivrim bir cicek havasi verdi


                                                             Sonuc bu




                          Orasinada boncuk diktim



                          Soyle bir yaprak sekli kestim kafamdan daha degisik bir yaprakta uygulayabilirsiniz kendiniz..


 
                       Ustunden tegeller gibi diktim damarlarini belli etmek icin....


                    Sonra yaptigim cicekleri yapragimizin ustune diktim....



                        Buda son halimiz.....
 


                   
                     Bahsettigim halkalr bunlar, bu demirdi aslinda bunlarin plastikleride vardir mutlaka ben evdekilerle idare ettigim icin buldugumu kullandim :))


 

                     Goruntusu daha hos gorunsun diyen userini saten kurdelayla sardim basindan glue gunla yapistirdim tabi ilk once...




                        Bu sekilde sarip tamamen kapladim...

                 

                           Sonra bu sekilde cicek ve halkamizi glue gunla birlestirdim....


 

         Rengarenk peceteliklerimiz hazir......
























                      Buda bahsettigim kokularimiz....



 
                   Buda harika otesi resim cercevem, aslinda buda keceden yapilmis ve cok kolay gozukuyor ama cok tatliydi dayanamadim aldim ......


15 yorum:

  1. Harika olmuş ellerine saglik bayılırım ben hem yapımı kolay hem cok sık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim gercekten hem zevkli hemde yapimi kolay, simdi gozum nerelere koysam bu gullerden diye evin her tarafinda geziniyor :)))

      Sil
  2. Çocuklar super mamalar birde el isi valla harikasin samirenin pecete halkasinin alt tarafinla birlestirip yapmam lazim çünkü evde boyle halkalar yok cok begendim ustelik ciceklerde hazir var yapilmis. Optum canimmmm ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim sen daha guzellerini yaparsin, cok tesekkur ederim begenmene cok sevindim opuyorum...

      Sil
  3. Çocuklar super mamalar birde el isi valla harikasin samirenin pecete halkasinin alt tarafinla birlestirip yapmam lazim çünkü evde boyle halkalar yok cok begendim ustelik ciceklerde hazir var yapilmis. Optum canimmmm ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Canim benim harika olmus hele boyle anlatman super otesi eline saglik olsun..
    Masallah marifetli arkadasima..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol samirem seninkilerde super valla hadi bekliyoruz sende yapilisini koy birde ondan yapayim ins, opuyorum...

      Sil
  5. Cok güzel resimleyip anlatmissin cokta begendim ellerine saglik.hepside cok cici cok guzel olmus :))Ben ig'dan mehlka2003

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim elimden geldigince anlasir olmasina dikkat ettim, ayrica iyiki soyledin valla sen de benim gibi ig hesabinla burayi ayri yapmissin anlasilmiyor degilmi kim oldugumuz :)) Sevgiler....

      Sil
  6. Ablacimmmm :)

    Pier 1 konusunda cok haklisin,dusun ben ve cantam bile o dar araliklardan gecerken illa birseye takiliyorum, bazen! ters kepce getiriyorum falan :) seni dusunemiyorum :) Bu arada asama asama gormek harika oldu bu cicekleri,bende diyorum aynindan iki cicek bi yaprak,kiz cocuklarina tac yapsam dedim.simdi cok goruyoruz ya yandan boyle :) guzel olur dmi ? seninkiler muhtesem olmus,ellerine saglik,artik ablanlari bu sirin cicekli sofranda agirlarsin :)

    opuyoruummm,

    Aysenur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimmm, aman aman kimler gelmis ziyaretime :)) Ayyy sorma valla aysenur bazen orda soyle bir ciglik atasim geliyor anlatamam yada boyle siradan butun tabaklari canaklari indiresim yine delirdim :))) Yap tabi ablacigim senin kizceler bayilir valla, duz tac al ayni benim ringi sardigim gibi kurdelayla sar onuda ustune koy cicekleri cok tatli olur, cok begenirler. Ins kuzum cooook opuyorum seni yine gel hep gel :)))

      Sil
  7. Merhaba, çok güzel peçetelikleriniz harika, yapasım geldi çok fena:)sizi takip etmekten keyif duyacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim cok memnun oldum ayrica bloguma da
      hosgeldiniz ... Sevgiler...

      Sil
  8. Betul'cum cuhalari nerden aldin boyle rengarenk?ne kadar almak lazim bilgi verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afife ablacigim cuha dedigin herhalde kece degilmi ? Ben onlari Joann Fabric diye bir store var ordan aliyorum, cok bir para degil 50 cent falan tanesi. Cok fazla almana gerek yok resimlere dikkat edersen cok gitmiyor 10 tane falan alsan birsuru cikartirsin. Ayrica Michaelsta da var. Selamlar.

      Sil

Tesekkur ederim :))