31 Mayıs 2012 Perşembe

      Yorucu bir gunun ardindan nihayet bilgisayarimin basina oturabildim , miniklerim bugun biraz yordular annelerini aslinda belim ve sirtim "birazmi saka ediyorsun heralde "diye bagiriyorlar ama olsun onlar benim enerji kaynaklarim bazen aliyorlar cogu zamanda veriyorlar :))
      Havalarin isinmasindan dolayi artik sokak aktivitelerimiz cogaldi genelde parka gidiyoruz yada bahcemizde komsumuzun kopegi fionayla oynuyoruz, tabi birde havuz sezonumuzda acildi artik onada gitmeye baslariz. Ama en cok kopekle oynamayi seviyoruz fionada cok tatli birsey resmen bunlarin cocuk oldugunu anliyor ona gore muamele ediyor .
    Bazen icimden gecmiyor degil acaba bir kedi falanmi alsam cocuklar hayvan sevgisiyle buyusunler diye ama beni onun bakimi ,temizligi durduruyor nedense. Birde bir zamanlar  ablamin bir kedisi vardi hatirliyorum evde bir koku oluyordu ablamda kiziyordu daha yeni temizledim evi diye :)) ama evi istedigin kadar temizle evde bir hayvan kokusu olusuyor ona dayanamiyorum en cok da , dolayisiyla bu sebeplerden dolayi minislerim komsunun kopegiyle idare edicekler gibi gozukuyor :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tesekkur ederim :))