15 Haziran 2012 Cuma

Tamam anne :))

     Ikiz bebeklerim buyuyor Bebeklerim dedigime bakmayin iki ay sonra 2 yasina girecekler hala inanamiyorum ne cabuk buyudunuz prenseslerim. Oysa dun gibi hatirliyorum sizi eve getirdigimiz gunu. Afram cok kucuktu 2,5 kilo dogmustu Azram 3 kiloydu ona nisbeten daha iyiydi, sonra sizi ilk yikadigim gunu Afra cok kucuk diye banyo yaptirirken hungur hungur aglayisimi bu nasil buyuycek diye, esimin beni teselli etmeye calismasini dun gibi hatirliyorum, ne zaman buyudunuz ben sizin bebekliginize daha doyamadimki..
      Azra bugun bana yarim yamalak konusmasiyla cevap veriyor, tamammi annecigim diyorum " tamam anne " diyor. Allahim cok tatlilar canlarim benim. Aslinda diger cocuklarim cok erken konusmuslardi 1,5 yaslarindayken cok duzgun konusuyorlardi bunlar tembelmidir nedir bilmem cok az konusuyorlar ins yakinda cozulurler. Bazen esimle konusuyoruz acaba boyle dahami rahatiz diye :)) Iki tane bunlarin cenesi bir acilirsa hic kapanmaz valla :)) Allah acilarini gostermesinde nasil olsa konusacaklar kuzularim.. Herzaman dua ediyorum rabbime Allahim beni evlatlarimla sinama yarabbim diye. Kimseye evlat acisi gosterme. Bugun yine turk televizyonunda haberlerde golde iki cocuk bogulmus, ben dayanamiyorum bu tur haberlere artik ya, inanin haberleri seyredemez oldum bir tane guzel haber yok hepmi kotu seyler olur su memleketimde. Allah o analara sabir versin. O evlatlar kolay yetismiyor, o analar neylikle buyuttuler kimbilir..
      Rahmetli annecigim biz kucukken bir hikaye anlatirdi sizlerle onu paylasmak istiyorum evlat uzerine. Bir zamanlar cok fakir bir aile varmis yiyecek yemek bulamazlarmis nerdeyse ama evlerinden nese, sevgi akarmis nedense. Birde bunlarin cok zengin komsulari varmis zenginlermis ama bir okadarda mutsuzlarmis kari koca bir basina. Bir gun zengin aile fakirhanenin onunden gecerken icerden gelen kahkahlara kulak misafiri olmuslar nedir acaba bunlari bukadar mutlu eden sey, karinlari bile acken diye dusunup dayanamayip calmislar komsularinin kapisini. Acmis evin hanimi kapiyi, zengin komusu sormus "ya siz dogru duzgun yemek bulamiyorken bu mutlulugunuz nerden geliyor" demis, fakir komsuda hemen cevaplamis " bizim altin bir topumuz var beyle birbirimize onu atip egleniyoruz " demis. Zengin komsu sasirmis demek altin topu boyle birbirinize atip oynayinca bukadar eglenebiliyorsunuz demis, aklindanda gecirmis bir yandan ben zenginim neden bende almiyim bir tane madem bukadar mutluluk, huzur veriyor. Hemen bir tane altin top yaptirmislar sonrada baslamislar esiyle birbirlerine atmaya, ama hicte eglenceli degilmis, hic mutluda olmamislar. Kesin yalan soyledi bu fakir komsu demis ve altin topu kaptiklari gibi fakir komsularin kapisinda bulmuslar kendilerini. Fakir komsuya demisler " hani cok eglenicektik, mutlu olucaktik bu altin topla oynarken ? " Fakir komsular gulmus siz bizi yanlis anlamissiniz biz boyle bir altin toptan bahsetmemistik diye iceri gidip nur topu gibi bir bebek getirmis ve devam etmis iste bu bizim altin topumumuz biz beyle yavrumuzla gulup, oynayip mutlu oluyoruz, bize butun dertlerimizi kederlerimizi unutturan altin top bu iste demisler. Ozaman zenginler anlamiski dunyada parayla pulla alamiyacagin mutlulukta varmis ...... Allah herkesi altin toplariyla birlikte mutluluk icinde yasamak nasib etsin ....

2 yorum:

  1. Sen Afra icin 2500gr kucuk dogdu diye. benim kizimin kilosuydu o. iyi, cok iyi yani. Oglusumun kilosu 1845gr. dogdu. dusun yani:))
    Allah yavrularimiza saglik, sihhat, mutluluklar versin. onlari bize, bizleri onlara bagislasin...

    YanıtlaSil
  2. Benim diger cocuklarim kilolu dogmustu o yuzden afra cok zayif geldi yemin ediyorum gunlerce aglamistim bakip bakip cocuga, elhamdulillah simdi durumu iyi yine cok tombis bir cocuk sayilmaz ama olsun. Ya oglun cok zayifmis sen nasil baktin ? Guzel dualarinada cani gonulden amin diyorum canim, sevgiler.

    YanıtlaSil

Tesekkur ederim :))