3 Haziran 2012 Pazar

Thai Yemekleri

    Thai Restorantlari

   Bugun evde yemeyelim diye tutturdu esim, ne zamandir thai restorantina gidelim diyip duruyordu, kendisi isyerinde arkadaslariyla bir kac kez gitmis cok begenmis illa gidelim dedi, bizim cocuklarla butun gitmeme israrlarimiza ragmen sonunda kendimizi orda bulduk. Bu arada cocuklar dedigim minisler degil buyuk olanlar 14 yasinda oglum 13 yasindada bir kizim daha var. Neyse esim "Teikoku" diye bir yerin onunden gecip duruyorduk oraya gidelim dedi. Aslinda bizim cocuklarla en sevdigimiz ve karnimizin doydugu tek yer "Red Lobster" ama bizimki agiz tadimizi gelistirmemiz lazimmis, ufkumuzu acmamiz lazimmis falan filanla bizi kandirdi. Neyse biz restauranta girdik ama girer girmez pisman olduk, aslinda cok fancy chik bir yerdi ama hic cocuk yoktu :)) Insanlar ya esleriyle yada arkadaslariyla kafa dinleyip rahat bir sekilde yemek yemege geliyorlarmis nerden bilelim :))
     Bende dusundum ve benim gibi olmayin diye thai restorantina giderken yapmamaniz gerekenler listesi  cikarttim sizlere :))

1. Bebek, cocuk goturmeyin sonra onlari susturmak icin, millet size bakmasin diye birsuru caba harcarsiniz. Cocuklari birine birakin alin kocanizi gidin :)))

2. Cok ac gitmeyin :)))) Yemeklerin goruntusu cok hos, fancy ( butun yemeklerin ustunde cicek vardi cok hos gorunuyordu ) ama karninizi doyurcak kadar cok degil :))) Bizimkiler ciktiktan sonra aciz diyip ustune birde burger kinge goturduler bizi :)))

3. Gitmeden gideceginiz restorantin menusune internetten girin bakin ne nedir, ne yenir diye bizim gibi iki saat okumak zorunda kalmazsiniz :)))

   Yan masaya bir yemek geldi bizde bilmiyoruz gelene gidene bakiyoruz bu ne diye garson " hot rock " dedi bu neki acep diye caktirmadan baktim porselen bir tepsi icinde iyice kizdirilmis bir tas koyup getirmisler yanindada etlerini ince ince kesip koymuslar etleri tasin ustune koyup pisirip yiyolardi biz gulmekten olduk, diyorum okadar para ver birde kendi yemegini kendin pisir :))) Aslinda bildiginiz turkiyedeki kendin pisir kendin ye tarzi bir sey ama en azindan biz teknolojiyi yakalamisiz mangalda pisiriyoruz bunlar kizgin tasin ustunde :)))) Her yer duman alti oldu noluyo falan oluyorsun, bu amerikalilara ver boyle acayip seyleri bayilirlar, sanki tas devrinden kalma gibi birseydi :)))
 
      Esim otururken soyle bir etrafina bakinip burayi kebapciya cevirceksin ne guzel olur dedi sonra koptuk biz :))) Evimize yeni bir yeri daha listemizden silmis olarak donduk, bizimki diyorki bir dahaki sefere pakistan yemegini deniycekmisiz hic sanmam, yasasin "Red Lobster".



Bahsettigim cicek suslemeli yemekler :))


Hot rock 



  Boyle masalarda vardi tam yer sofrasi gibi cok hos bir atmosferdi :))




5 yorum:

  1. Bizimde en cok sevdigimiz yer Red Lobster :)
    Favori yemegimiz de parmesan crusted tilapia
    birde biscuitlerine bayiliyorum ben
    sizin favoriniz hangisi?
    Bu arada hot rock olayi da komikmis :)

    YanıtlaSil
  2. Ya bide yorum yazarken karakter dogrulamayi kaldirsan olmaz mi yorum yazmak iskenceye donusuyor o ne bu ne diye bir suru kez karakter girmek zorunda kaliyorum :(

    YanıtlaSil
  3. Hos bir tecrube ve anı olmus galiba :) Yer sofralarini pek begendim ben.

    YanıtlaSil
  4. Nurdancigim valla herseyini seviyoruz dedigim gibi karnimiz tok bir ordan cikabiliyoruz :))) nasil yam yam bir aileysek :))) ama seninde dedigin gibi biscuitlerinin yeri ayri tabi. Ayrica su blog isinde yeniyim biliyorsun boyle yapici elestirilere cok acigim hemen halletmeye calisacagim uyardigin icin sagol canim ...

    YanıtlaSil
  5. Demlikalemcigim evet degisik birsey oldu ama bazen bildigin seyden sasmamak gerektigini dusunuyorum, galiba pekte yenilikci bir insan sayilmam. Yer sofralarini benimde cok begendigim soylenemez oyuzden orda oturmayi aklimdan bile gecirmedim :))

    YanıtlaSil

Tesekkur ederim :))