21 Haziran 2012 Perşembe

Ikizler burcu kabusumuz :)))

      Gel artik yusuf bebek seni bekliyoruz :)) Benim boyle dedigime bakmayin kardesim henuz gelmesini istemiyor niye diyceksiniz, cumadan sonra ancak gelebilirmis cunku ikizler olmasini istemiyor :))Ikizler burcuyla alakali hic iyi birsey duymamis cift karakterli cok zor bir burcmus oyuzden 22 den sonra yengec oluyormus cok daha uyumlu ve sakin bir burc oldugu icin cumadan sonra gelmeye izin var ancak :)))
      Kardesim dedikten sonra aklima geldi benimde, yillar once bir unlu cocugunun dogum tarihi ikizler burcuna gelicek diye bir kac hafta onceden sezeryan yaptirmisti hatirliyorum ama kimdi onu hatirlamiyorum :)) Gercektende bu kadar umutsuz bir burcmu ikizler acaba ? Hic tanidigim ikizler burcundan arkadasimda yok, yani bu burc hakkinda hic bir bilgim yok.
     Aslinda bu burclara olan birazcik inancimida sagolsun benim ikizler yikti. Benimkiler aslan burcu zaten bunlar dogmadan herkes korkuttu beni yandin valla diye cok fena bir burcmus ( geriye ne kaldiysa artik o kotu bu kotu ) Neyse sonucta ikiside aslan oluyorlar ama bukadarmi farkli iki kisilik olur anlatamam. Hani diyorum belki yukselenleri farklidir ama aralarina sadece 5 dakika var heralde bunlada yukselen burclari degismez degilmi ?
    Bizimkiler ak' la kara, kuzeyle guney, doguyla bati kadar birbirinden farklilar. Artik burclara inanmiyorum onlar yuzunden. Azram agir basli, temiz, tertipli akilli bir kucuk hanim efendi, Aframda tam tersi pasakli, yaramaz, yerinde durmayan bir afacan. Bazen bakiyorumda kendi kendime guluyorum Afra heryeri birbirine katiyor, dagitiyor Azrada arkasindan bir anne edasiyla ortaligi topluyor cok komikler anlatamam. Iki zit insan ama ikiz inanilmaz bir sey, diger ikizlerde oylemi acaba?
     Yusuf bebek sen gel ne zaman istersen annene bakma :)))

5 yorum:

  1. Benim oglumda yengec :)
    bende aslan olmasini cok istiyordum due date i 19 temmuzdu 22 sinden sonra gelir insallah demistim 18 inde geldi bizim yavrucak
    getcektende cok hassas duyguaal bir cocugum
    var gerci su aralar 2 yas sendromunu yasadigi icin icindeki efeyi cikartabiliyor :)
    ikizler burcu tanidiklarim oldu
    zeki oluyorlar kotu olduklarini hic duymadim uzulmesin bosuna :)
    demek daha gelemedi yusuf
    artik hala dogmadiysa bugunden sonra yengec olmustur zaten ;)
    senin ikizlerde cok tatli ya masallah ;)

    YanıtlaSil
  2. Benim oglumda yengec bende memnunum evcimen bir cocuk, yusufta yengec oldu bakalim ins uysal bir bebek olur. Sagol nurdancigim sende pashanin resimlerini gonderde bizde bakalim :))

    YanıtlaSil
  3. ikizler burcunun cift karakterli oldugunu soyluyorlar ya; birkac tanidigim var oyle gercektende. ben yengecim, duygusal ve hassasimdir:) yusuf bebek de hem yakisikli, hemde duygusal ve hassas olur yani:))

    YanıtlaSil
  4. Ikizler burcunu gercekten hic bilmiyorum ama yengecleri severim ....

    YanıtlaSil
  5. eveeeeettt sonunda sevgili ablacigimin bloguna girip hakkimda yazdiklarini okuma firsati buldum:))))
    cok sukur oglusum sozumu dinledi ve vaktinden sonra geldi minik yengecim benim:))
    siz ablamin Yusufumun niye erken gelmesini istedigini anliyabildiniz mi?:))
    Bebis bi an once olsunda bizde artik rahat rahat gezebilelim diye:)
    Canim ablacim benim dogumum icin geldi beni yanliz birakmadi:P
    bu arada Afra tam aslan ama azra icin ayni seyi soyluyemiycem daha cok balik veya yengec gibi kuzum:)

    YanıtlaSil

Tesekkur ederim :))