13 Haziran 2012 Çarşamba

Pompano Beach

Ben Betul Pompano Beach ten bildiriyorum :))) Evet basliktanda anlisilacagi gibi mekanimda bir degisiklik oldu miamideyim, burda yasayan bir kiz kardesim var ve bebek bekliyor. Ona yardim ve birazda tatil amacli geldik ( onun demesiyle daha cok tatilmis :)))Daha oncede gelmistim buraya ve inanilmaz sevdim, sevilmiycek gibi degilki. Hava harika, heryerde palmiye agaclari mis gibi deniz kokusu tam benim yerim..Bana hep izmiri hatirlatiyor guzel memleketim:(( Kiz kardesimle konusuyoruz ben yanlis yerde oturuyorum diyorum burasi benim yasamam gereken yer philadelphiada ne isim var ki ? Denize, sicak havaya bayilirim oda benim tam tersimdir evden cikmaz, denizi havuzu hic sevmez ayagini bile suya sokmayan bir tip :)) Hatta geleli nerdeyse 1 yil olmasina ragmen West Palm Beache beni gezdirmek icin goturduklerinde ilk kez goruyor, bukadar ilgisiz. Buraya her geldigimde esimin basina eksiyorum burdan is bul diye :)) Garibim gene kabak onun basina patliyor. Dun sitenin havuzuna gittik okadar guzeldiki anlatamam su sanki hamam suyu gibi sicacik olmus cocuklarla doyasiya yuzduk, kizlarin cok hosuna gitti onlara birde ugurbocekli can simidi aldim bayildilar. Zorla cikarttim havuzdan bagiris cigiris " bidi bidi " diyerek agladilar bir saat. Sag olsun oglum cok yardim etti havuzda onlarla baya bir oynadi zaten cocugun arkasindan " abis abis" diye bagirip bir yuzdurmediler :)) Bebegimizin gelmesine 10 gun falan var, bekleyemiyorum bebek kokusunu ozledim.Benim danalardan o koku gideli oldu baya :)) Bir yandan bir an once gelsin diyorum bir yandanda korkuyorum bebegi ellerler diye nasil tepki vericekler bilmiyorum. Beni bile birbirlerinden kiskaniyorlar bu gidisle bebegide elime aldirmiycaklar gibime geliyor. Gelir gelmez zaten birisi bebegin salincagini digeride pusetini kapti ogle uykularina orda yatiyorlar, kardesime diyorum bebek gelince korkarim onun bunlardan birinde yatmasina izin vermiycekler. Hayirlisi bakalim Yusuf beyimiz sagsaglim gelsinde. Bugun resimleri yukleyemedim bir daha ki postuma bol bol Miami resimleri ekliycem ins takipte kalin :)))

2 yorum:

  1. Bizde bu yaz tatilde 3 gun kaldik miami'de. cok guzel ama cooook sicakti. hele ki denizi cok dalgaliydi. zaten o yuzden herkes sorf yapiyordu. otelin havuzu daha cazipti yani:) miami'nin sehir merkezine gittin mi? amerika'da n cok homeless'in oldugu tek eyalet miami! Sicak oldugu icin cazip herhalde:)
    Bebek icin kardesine hayirli, saglikli, bir nefeste bir dogum diliyorum... Benim kizim baska cocuk veya bebekleri sevdirmiyor bana donup "rahat birak bebegi" diyor cekistirerek:) Oglum tam tersi:))
    Kardesinin deyimiyle sana iyi tatiller...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zamanlar okadar sicak degil hatta zaman zaman yagmur bile yagiyor , aksam ustuleri ilik ilik esiyor yani hava su anda cok guzel zannedersem temmuz agustos gibi daha sicak oluyor.
      Merkeze gecen geldigimde gitmistim bu sefer daha gidemedik , homelesslarda burayi buyuk ihtimal sicak oldugu icin tercih ediyorlardir seninde dedigin gibi napsin onlarda yazik icim gidiyor bazen bakinca. Ayrica guzel dileklerin icin cok tesekkur ediyorum seyhan kardesime ileticem. Biz beklemedeyiz bakalim tepkileri nasil olucak miniklerimin, tekrar tesekkurler sevgiler...

      Sil

Tesekkur ederim :))