18 Haziran 2012 Pazartesi

Son moda i phone kaplari

Son zamanlarda cok takildigim seylerden biride i phone kaplari :)) Beni taniyan arkadaslar bilir boyle suslu seylere bayilirim. Ilk zamanlar telefonumu aldigimda onemli olan dis darbelerden korusun cizilmesin amacli kaplardi hani su plastik olanlardan, sonradan icimi daralttilar cok cirkin bir goruntuleri var oyuzden soyle bir arastirma yaptim benim akil hocam ebayden, mutlaka shik seyler vardir dedim :)) Allahim iste ozaman bu kaplarla tanistim hepsi birbirinden guzel bayildim, hepsine sahip olmaliydim hatta her renkten almaliyim ogunku kiyafetime gore takarim diye dusundum :)))
Ama alamiyorsun tabiki cunku cok pahalilar, normalde ben ebayden cok alisveris yapan birisiyim ordakilerin cogu cinden olmasina ragmen cok pahaliya satiyorlardi. Tabi bu durumda imdadima canim kiz kardesim yetisti kendisi hostes oldugu icin cine gidip geliyor ordan bana bu kaplardan 5 dolara almis inanamadim.
Ben burda alisveris merkezinde aynilarini 35 -40 dolara alabiliyorken cinde 5 dolara satiyorlar :((( Ama bu haksizlik.. Sonra tabi bende verdim siparisleri kardesime bundan da sundanda derken az daha kiz kafayi yiyordu :)) En iyisi ben seni goturup orda burakayim diyor mutlu mesut yasa kaplarinla :))) Neyse uzatmiyorum sizleri bu gorsel solenle basbasa birakiyorum, kokoslar onden lutfen :)))

3 yorum:

  1. hepside birbirinden guzelmis betul ablacigim
    kizkardesinden ayip olmazsa bende bir adet louis vuitton bir adetde tavus kuslu olandan rica edebilir miyim ikisine $10 yerine $15 de verebilirim :D

    YanıtlaSil
  2. :)))) Tabi nurdancigim ben sana bana getircekelrinden veririm ins hele bir gelsinler ..

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Tesekkur ederim :))