29 Haziran 2012 Cuma

Harika fotograflar :))



    Bazen google'da degisik biseyler bulabilirmiyim diye geziniyorum gecenlerde bunlara rastladim daha oncede gormustum bu tarz fotograflari cok hosuma gitti acikcasi, kesinlikle cok buyuk bir emegin urunu. Cok guzel dusunulup resimlenmisler, aslinda bence en zoru bu yakin cekimler hic hata kaldirmiyor.
     Yani fotograf cekmekten cok anladigimdan degil ama biraz ilgim var sadece, bebeklerin dogumundan sonra esime tutturmustum guzel bir makine alalim diye sagolsun oda beni kirmadi Nikon D3100 aldi bir tane, gercekten cok guzel bir makina ama cok fazla karmasik. Bu tip makinalarin bir kullanma kursu falan olmasi lazim bence :)) Ben youtube dan izleye izleye ayarlarini yapmaya calistim ama anlayabildigim ozelliklerini kullaniyorum sadece eminim bilmedigim bircok ozelligi vardir. O kadar cok fotograf cekiyoruzki artik onlari saklamak zorlugu cikiyor ortaya allahtan esim boyle islerden cok iyi anliyorda onlari bir yerlerde sakliyor, back uplarini aliyor.
     Ama bende boyle sanat ozelligi olan fotolar cekmek isterdim acikcasi maymun istahim kabardi gene :)))  Benim favorim mantarlari boyayan adamlar, sizinki hangisi ?













































6 yorum:

Tesekkur ederim :))