22 Haziran 2012 Cuma

Hobby Odasi

   Kardesimden donunce Allah nasib ederse tasiniyorum bu aralar butun zamanim nerdeyse internette ev bakmayla geciyor. North Jersey' den ev bakiyorum ama nedense baktigim bolgede ya cok ev olmuyor yada  benim isime yaramiycak turden evler var. Ne zor bir ismis su ev bakmak.
     Allah nasib ederse bu sefer single buyuk 4-5 odali bir ev istiyorum, bu eve sigamiyoruz artik maalesef. Bebekler hic planda yoktu bu evi alirken tabi, ozaman bize yetecek buyuklukteydi ama simdi artik evin hicbir yerine sigamaz olduk :))) Yan komsum yasli bir amerikali kadin esi olmus yanliz yasiyor, ilk soyledigimde cok uzulmustu tasinacagimiza cok severiz birbirimizi. Sigmiyoruz artik bu eve diyince hak verdi bana tabi. Hatta cok gulduk , benim bu evim town house stili yanyana evlerden o komsumla aramizda duvar var sadece ona dedim sen yanliz yasiyorsun okadar oda sana fazla geliyor aradan bir kapi acalim bana bir odani verirsen kalirim dedim oda tamam diyor cok gulmustuk ogun .
    Dusunuyorumda eskiden nasil kaliyorduk okadar coluk cocuk kucucuk evlerde, sahsen ben bes kardesim evimiz buyuktu ama simdi yasadigim ev kadar degildi ama gayet mutlu mesut yasayip gidiyorduk. Bizmi simardik zamanmi degisti bilmem ama su evlere bile sigamaz bir hale geldik. Bu yazimi esim okumasin kesin hemen der siz simardiniz zaten basimin etini yiyor eger beklentilerimi alcaltmazsam bu gidisle ev bulamiycakmisiz :))) Kac gundur evlere bakip banada facetime dan evleri gezinirken gosteriyorda cinnet gecirmesi yakindir :)))
     Hayalimdeki evi bulucam insallah, ben fazladan bir odasi daha olsun cok istiyorum ama hayirlisi bakalim.Orayi hobby odam yapicam ins, boyle ugrastigim herseyi masalara ,odaya yayicam ve hic toplamiycam. Bir masada tokalarim, birinde ebrularim digerinde tezhiplerim bir yanda dikis makinem  ve dikislerim,diger tarafta cinilerim olucak. Ogun canim ne yapmak istiyorsa oraya oturucam onunla ugrasicam sonra orayi hic toparlamak zorunda olmadan kalkip kapiyi cekip cikicam tek hayalim bu :))Kizlar yuzunden hic birseyi ortada birakamiyorum agizlarina bisey bulup atarlar diye cok korkuyorum.
   Bu arada esim gecen gun diyorki "niye sende diger normal kadinlar gibi sadece bir seyle ugrasmiyorsun, bu kadar cok hobbyle ugrasmak zorundamisin" adam hakli biraz maymun istahliyim herseyden yapmak istiyorum hemen atliyorum herseye. 
   Gecen gun soyle bir arastirdim nasil bir oda dizayni yapabilirim diye bunlari buldum bir goz atin bakalim siz de begenicekmisiniz ?















Benim favorim asagidaki oda cok cici degilmi .





















3 yorum:

  1. 5. Ve 6. Resim hayalindeki odaya cok uyuyor
    umarim gonlunuze gore icinize sinen ferah bir ev nasip edrr Allah
    ama yan komsunuza da kapi acabilirsiniz hani
    kadin zaten yalnizmis can yoldasi olursunuz :))
    bu fikride bor degerlendir bence hem daha ekonimikte olur :D
    birden fazla seye ilgi duyma maymun istahliligin yani sira dikkat eksikligi ve hiperaktivitesi olan insanlarda daha yogun olur anlattiklarindan yola cikarak bu kaniya vardim :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim canim ins buluruz. Maymun istahli ve hiperaktifmi askolsun nurdancigim ben buna daha cok sanat aski demeyi tercih ediyorum :))) Ayrica buyuk insanlardada hiperaktivite oldugunu bilmiyordum:)

    YanıtlaSil
  3. İcsel dinamiklerinin cok hizli calisiyor olmasindan kaynakli bir hiperakyiviten var halk arasinda maymun istahlida denebilir
    buyuk insanlarda da hiperaktivite var olmaz mi
    dogru yonlendirmelerle basariya ulasabilirsin
    dedigin gibi bir oda sart sana :)
    insallah bulursunuzda ileride hem o odanin hemde sanat eserlerinin resimlerini paylasirsin bizlerle ;)

    YanıtlaSil

Tesekkur ederim :))